Soustředění 2015

Den devátý - návrat domů...

Dnes je ještě na programu ranní trénink v bazénu, dopoledne balení a úklid. Cca ve 13:30 budeme nakládat batožiny do aut a po 14 hodině odjezd směr Olomouc a s příjezdem v 17:00 do Olomouce k Bille na Povlu.

Den osmý

Dnes ráno se zúročovala celotýdenní dřina. V 7:15 byl start triatlonu mladších a v 7:30 byl start starších závodníků. Celkem se zúčastnilo 52 závodníků. Závod úspěšně dokončilili všichni. Nejlepším se stal v čase 0:32:32Radek Vandrovec, který svůj předchozí čas vylepšil o více jak 2s. Druhý doběhl Matěj Simon Fellner v čase 0:35:11 a třetí doběhla složená štafeta trenérů v čase 0:36:28. Za nimi se na čtvrtém místě umístil v čase 0:37:16 Jonáš Martínek. Slavnostní vyhlášení proběhne v neděli v 11:00. Závodníci budou vyhodnoceni podle výkonnostních skupin a oddílové příslušnosti.

Dopoledne jsme se rozdělili na dvě poloviny, starší kluci šli na umělku hrát s klukama z Brna fotbal a ti mladší do tělocvičny s klukama z Přerova hry a vybíjenou na kapitány.

Odpoledne se jelo na kolách. Zatímco starčí honili kilometry, mladší jeli na limonádu a hlavně skotačit na Tovačovská jezera.

Večer v tělocvičně jsme dělali protažení a uvolnění a vybíjenou vracečku.

Den sedmý

Ráno jsme se opět proběhli a zamakali si na bazéně. Dopoledne jsme se vydali na umělku, kde jsme si zacvičili a zaposilovali. Po té jsme se rozdělili na dva týmy a hráli fotbal. Odpolední jízda na kole byla spestřena exkurzí nedaleké vodárny, a tak jsme najeli jen 33 km. Následoval trénink v bazénu a po večeři jsme se věnovali protažení a uvolnění před zítřejším závodem.

Den šestý

Dnes jsme po raním plaveckém tréninku a snídani měli na programu celodení výlet. Skupina mladších jela směrem na šervůd a Kojetín. během najíždění kilometrů je čekala exkurze na Hasičské zbrojnici v Kroměříži. Na zdějším náměstí pak byla pauza a výborná točená zmrzlina. Poté náslodovala cesta do Chropyně a na bazén trénovat. Skupina starších vyjela směrem Břešť a Prusinovice na Hostýn.

Cíl byl dosažen a z Hostýna se jelo přes Holešov a Hulín do Kroměříže. Ze zmrzliny se jelo zpět do Chropyně na bazén. První skupina najela 53 km, druhá skupina 81 km.

Do fotogalerie 2015 byli přidány fotky.

Den pátý

Počasí už bylo příjemné, tak jsme si zaběhali v mlze a šli makat do bazénu. I přes chladnější noc měla voda opět přes 24°C.

Hned po snídani jsme v tělocvičně měli Policii ČR, která nám ukázala auto, tiskové mlůvčí odpovídali na spoustu otázek a všichni si mohli vyzkoušet speciální brýle. Tyto brýle ukazují, jak vypadá chůze v opilosti, v únavě a po použití trávy. Po polední pauze jsme jeli na koně na ranč, kde se všichni projeli na koni a hned z ranče byli připraveni sokolníci se orlem skalním a kánětem haso. Hned na to byl trénink na bazéně a plavání s potápěči. Večer v tělocvičně jsme si ještě trénovali s míči.

Den čtvrtý

V pošmourném ránu jsme šli do do bazénu trénovat techniku plavání u žáku a techniku s míčem u dorostu. Na konci tréninku přišlo trošku deště, a tak dopolední trénink jsme přesunuli do sokolovny. Dorostenci šli makat do tělocvičny a žáci měli vodnopólovou techniku u videa. Aby jsme nejezdili po mokrých cestách, odpoledne byl bazén. Trénink v bazéně spestřil zápas dorostenců Olomouce a Brna. Po těžkém boji skončil zápas nakonec 9:8 pro Brno. Po večeři v tělocvičně jsme si zacvičili a zahráli "vracečku".

Den třetí

Další den nabírání sil jsme začali ranním během. Žáci běželi kolem pole (cca 1km) a dorostenci běželi triatlonový okruh (2,5km). Aby nám na snídani více chutnalo, tak jsme v bazénu opět plavali na fyzičku.

Dopoledne jsme šli na umělou trávu, kde po protažení jsme posilovali a pak si zahráli fotbálek. Zápas skončil 2:1 pro červený tým.

Odpoledne na kolách to chvílemi byl boj se silným protivětrem. Ale všichni zamakali a nakonec žáci 50 km ujeli a dorostenci, kteří jeli směr Kamínka, dokonce 58 km. Jako odměna pro žáky za předchozí výkon byl trénink jen 30 minut a na techniku. Po něm měli blbiny v Divoké řece. Dorostenci plavali na techniku a technické cviky.

Věčer v tělocvičně bylo protažení a uvolnění svalů.

Den druhý

Po těžkém začátku nechali trenéři všechny spát až do sedmi. A už o půl osmé všichni radostně skákali do bazénu. Voda měla krásných 24°C. Po raním tréninku (žáci makali hodinku a dorosti až do deváté) byla snídaně. Švédský stůl by po nájezdu dětí téměř dokonale vyluxovaný. Paní kuchařny tak tak stačili doplňovat... :)

Dopolední program nás zavedl na ovál. Zde jsme se protáhli, zahříli během a ještě jednou pořádně protáhli. Trenéři s dětmi udělali pár testů, a to 50 m na čas, počet sedů-lehů za 1 minutu a 12-ti minutový běh. Následoval oběd a polední klid.

Odpoledne nás opět čekala kola. Sotva si Vojta opravil kolo, tak jsme se rozdělili do skupin a vyjeli. Dorostenci jeli směrem na Otrokovice a najeli 51 km. Žáci se vydali po šervůdu a najeli 43 km. Cestou již tradičně byla zastávka na limonádě.

Tentokrát defekty za to. Nejdříve v lesích Bertíkovi z Přerova bouch plášť, poté pár km před Chropyní na silnici prorazil plášť ostrý kámen a dotřetice Kubovi z Brna na sokolovně bouchla duše při opravě kola.

Před večeří jsme ještě šli na plavecký trénink a večer trenéři připravili projekci vodnopólové techniky.

Vytvořili jsme pro Vás fotogalerii 2015 s fotkama z letošního soustředění. Fotky budou doplňovány postupně.

Den první

Dnes začalo soustředění v Chropyni. Na srazu se hlásilo 18 borců a 2 slečny. Akorád Viktor měl problém s nafoukáním kola, takže nebyl mezi elitou, které vyrazila od Olomouckého nádraží do Chropyně na kolech. Zbylých 13 kluků a holek jelo vlakem. Během ubytování dojela i skupina kluků, kteří jeli z Olomouce na kolech. Hned na to jsme vyrazili směrem šervůdský les na kolách po projetí osmyči jsme se napojili limonádou v Lobodicích. Oproti loňsku cena dost nahoru :(. Po osvěžení jsme přejeli do Kojetína kouknout na dračí lodě a na oběd. Zde se k nám připojila skupinka pólistů z Brna, kteří s námi budou na soustředění. Po obědě jsme jeli kolem jezer a pak zpátky na sokolovnu, kde se k nám přidali ještě pólisti z Přerova. Dojezd do Chropyně poznamenal letošní první defekt, a to Vojty. A naskládání kol do kolárny byl oříšek...

Po šesté jsme šli plavat. Starší grupa měla kondiční trénink a naplavala cca3200m. Mladší jedinci si spíše osahali vodu a zaměřili se na techniku. Večer jsme vyplnili protažením v tělocvičně a hrou na myšlení, týmovou spolupráci a technický blok. Na kolách jsme ujeli 51km, ti co jeli z Olomouce dokonce 92km.

Účast bude hojná, předpověď počasí přeje

V součastné chvíli to vypadá, že na soustředění v Chropyni pojede kompletní tým starších dorostenců a skoro všichni mladší žáci. Celkem jede 20 kluků, 2 holky a 3 trenéři. K tomu, aby byla náplň soustředění splněna, je zapotřebí i dobré počasí. Podle aktuální předpovědi nás po celou dobu čeká slunečné počasí s přechodnou oblačností. Teploty by se měly pohybovat mezi 22°C a 27°C.